Za swoje zamówienie możesz zapłacić: przelewem tradycyjnym lub PayNow (tzw. szybkim przelewem).
Mamy do wyboru:
- Kurier InPost
- InPost (paczkomaty)
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnością PayNow, po 15 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
W sytuacji, kiedy płatność online PayNow zostanie przerwana, po upływie 15 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte.
Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Tak jest to możliwe. Serdecznie zapraszamy do naszego butiku.
Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.
Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres :
Vestiario
ul. Dworcowa 35
85-009 Bydgoszcz
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem sprzedaży. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.varlesca.pl, wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być poczta polska, firma kurierska, paczkomat (www.szybkiezwroty.pl). Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy, aby była to przesyłka rejestrowana.
Aby sprawdzić czy otrzymaliśmy Twój zwrot skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę i sprawdź status po numerze nadania.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. W przypadku płatności poprzez operatora PayNow środki będą zwracane poprzez tą samą platformę na to samo konto z jakiego została dokonana transakcja.
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które niespełniają Twoich oczekiwań.
Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym kartoniku (wyjątek stanowi obuwie którego integralną częścią jest karton). Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje częściową utratę wartości produktu.
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Vestiario, ul. Dworcowa 35, 85-009 Bydgoszcz wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu.
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię telefonicznie, bądź mailowo nasz pracownik.